Wat als je gewonnen hebt

Hoe wordt de waarde van je gewonnen prijs berekend?

Tijdens de actie: “BTW VRIJ met de TinQ Loterij” wordt gerekend met vaste actieprijzen die zijn vastgesteld op 21 juni 2022 om 13:00 uur. TinQ haalt de btw uit haar TinQ adviesprijs van 21 juni 2022. Dit zorgt voor super scherpe actieprijzen waardoor je als je een winnaar bent, extra goedkoop kunt tanken bij TinQ tegen deze actieprijzen. TinQ zal de door jou getankte liters met jou afrekenen tegen de vastgestelde “BTW VRIJ actiecampagne” prijzen en je het verschil (met het totaal bedrag van je tankbon) crediteren. De actuele actieprijzen vind je via www.tinq.nl/loterij.

Het retourbedrag komt niet overeen met het BTW-bedrag op mijn bon.

Tijdens de actiecampagne: “BTW VRIJ met de TinQ Loterij” wordt gerekend met vaste actieprijzen die zijn vastgesteld op 21 juni 2022 om 13:00 uur. TinQ haalt de btw uit deze landelijke adviesprijzen waarna de actiecampagne prijzen worden vastgesteld. Het btw-bedrag op jouw TinQ tankbon is daarom geen referentie voor het retourbedrag.

Mijn lotnummer heeft gewonnen. Wat nu?

Van harte gefeliciteerd! Je ontvangt een mail van TinQ met de verdere instructies. Geen mail ontvangen? Controleer dan zeker je spambox.

Ik heb gewonnen maar geen mail ontvangen?

Controleer goed met welk mailadres je bent geregistreerd in de TinQ4U app. Op dit mailadres heb je mail ontvangen. Het kan zijn dat de mail in je spambox terecht is gekomen. Mocht hij daar ook niet binnen zijn gekomen, stuur dan een mail naar marketing@tinq.nl o.v.v. jouw winnende lotnummer en e-mailadres, TinQ zal vervolgens je mail in behandeling nemen.

Ik heb mijn gegevens ingestuurd, wanneer wordt het bedrag op mijn rekening gestort?

Zodra wij jouw gegevens hebben ontvangen, volgt de elektronische check. Indien alles juist is, wordt jouw specifiek ‘gewonnen’ bedrag uiterlijk binnen tien werkdagen overgemaakt op het door jou opgegeven IBAN-nummer.

Ik heb bericht gekregen dat mijn gegevens niet klopten, wat nu?

In de mailing die je van ons hebt ontvangen, staat welk gegeven niet juist is. Probeer opnieuw het formulier in te dienen en controleer alle gegevens goed voordat je het opnieuw instuurt. Blijft de foutmelding zich voordoen? Neem dan contact op met marketing@tinq.nl

 

Voor wie is deze actiecampagne?

Deze actie is exclusief voor alle TinQ4U app gebruikers.

Loterij algemeen

Hoe claim ik een lot?

Het claimen van een lot is heel gemakkelijk! Download de TinQ4U app en registreer je hierin. Heb je al een account? Log dan in. Vervolgens kan je via de knop: ‘Mijn TinQ Loten’ direct een lotnummer claimen. Het nummer achter deze knop is jouw unieke lotnummer voor de gehele looptijd van de loterij.

Waar kan ik mijn lotnummer terugvinden?

Je vindt jouw lotnummer in de app onder de knop: ‘Mijn TinQ Loten’. Het nummer achter deze knop is jouw unieke lotnummer voor de gehele looptijd van de loterij.

Hoelang blijft mijn lotnummer geldig?

Jouw lotnummer blijft de gehele looptijd van de loterij geldig. Zelf als je al een keer gewonnen hebt! Gedurende de actiecampagne ‘BTW VRIJ met de TinQ Loterij’ kan je namelijk 2 keer winnen met hetzelfde lotnummer! Blijf de winnende lotnummers dus goed in de gaten houden, van 24 juni 2022 tot en met 11 november 2022 worden iedere vrijdag om 13:00 de 100 winnaars van die week bekend gemaakt.

In mijn account staat een ander mailadres dan het mailadres dat ik wil. Hoe pas ik dit aan?

Als je het mailadres wil wijzigen waarmee je een account hebt aangemaakt, stuur dan een mail naar marketing@tinq.nl. Vernoem hier het huidige (oude) mailadres en het mailadres waar je het graag in wil laten wijzigen. TinQ zal vervolgens je account updaten en hierop aanpassen.

Waar kan ik zien of ik gewonnen heb?

De winnende lotnummers vind je hier. Van 24 juni 2022 tot en met 11 november 2022 worden iedere vrijdag om 13:00 de 100 winnaars van die week bekend gemaakt.

Daarnaast ontvang je als winnaar ook een mail van TinQ op het mailadres waarmee je bent geregistreerd in de TinQ4U app. Deze geeft duidelijk aan welke stappen je nog moet doorlopen om jouw winnend lotnummer te verzilveren.

Heb je het antwoord op je vraag/vragen niet kunnen vinden, vul dan via de pagina klantenservice het contactformulier in en stel via dit formulier je vraag/vragen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Alvast bedankt.

Speel mee via de app!